zondag, maart 02, 2014

Een ei is geen paasei

Nadat ik in 2011 met plezier de kerstballen van Arne & Carlos gebreid had, had ik geen zin om aan de paaseieren te beginnen. Daarom lag het boek een hele tijd gebruiksloos in de kast. Opeens overviel me de drang om toch weer met hun patronen aan de slag te gaan. Deze mannen kan ik gewoon niet weerstaan.
Ik heb een aantal eieren gebreid voor op de deur en in de gang.


En ik ben begonnen aan rood/witte paaseieren voor de paastak. Er zijn nu 6 af, maar ik denk dat er nog wel meer zullen volgen.
Als poeliers dochter heb ik wat met eieren en kippen en vind ik Pasen elk jaar weer speciaal.

4 Comments:

Anonymous Froukje said...

Prachtig!

7:22 p.m.  
Blogger Ellen said...

Wat een leuke eieren en kip!

8:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk hoor, ik ben ook een echte fan van deze mannen.

10:06 p.m.  
Anonymous Lous said...

Hoi Tijm, na heel lang weer eens op je blog en nog altijd leuk, mij likt het niet die eieren, maar bij jou zien ze er super uit,.

3:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home