maandag, februari 17, 2014

Armen en benen

Een tijdje terug heb ik gekleurde sokken gebreid. Erg leuk om te doen en erg leuk om te dragen. Jammer alleen dat bij het dragen het grootste deel van dit kleurrijke spektakel niet zichtbaar is. Daar wilde ik wat aan doen. Zo ben ik op het idee gekomen om mouwen te breien.
De mouwen heb ik lekker lang gebreid, zodat ik ze over mijn polsen kan dragen, met een gat waar de duim door kan.
Omdat ik geen zin had in een wel heel kleurrijk vestje en er ook graag 'netjes'bij loop, heb ik bij de Cen A ( bij gebrek aan goede maten bij de kringloop winkel) een colbertje in de uitverkoop gekocht. Hiervan heb ik de mouwen op driekwart afgeknipt en de gebreide mouwen erin genaaid en de voering netjes als beleg gebruikt.
Vandaag mocht het kleurrijke stel aan, met de broek opgekruld als verwacht ik hoog water, waardoor de sokken beter zichtbaar waren. 
 Ik vond dat ik er netjes en kleurrijk bij liep. Echt mij.

5 Comments:

Anonymous http://froukjes.nl said...

Echt leuk!!!!

7:47 p.m.  
Blogger loesje said...

Daarom vertik ik het om sokken te breien: er is geen mens die dat moois ziet.
Vind het idee van de afgeknipte mouwen er leuk. Je hebt op deze manier een supermooi setje gemaakt.

9:18 p.m.  
Blogger Fenna said...

Creatief en vrolijk idee!

11:33 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wat een fantastisch idee echt heel erg leuk, zo kleurrijk en opvallend!!

7:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wow, ik heb net je site ontdekt. Dit is echt een heel leuk idee met de gestreepte mouwen + colbertje!

2:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home