zondag, januari 19, 2014

Restjes kleur

Het blijft bijzonder, maar na diverse grote projecten waarin ik met resten sokkenwol gewerkt heb, is er nog steeds over.
Mijn breivriendin Simone had met restjes sokkenwol een paar prachtige 'Pipi Langkous' sokken gebreid, wat mij de kriebels gaf om ook lekker met de restjes aan de slag te gaan.
Binnen 6 dagen waren ze af. Het was zo leuk om te maken, de afwisseling van kleuren te volgen en 'brainless' te kunnen breien. En als verslaafd breister kon ik het niet laten om er stiekem wat bolletjes sokkenwol bij te kopen zodat ik nog meer kleurtjes had. Zo komt het dus dat mijn restjes nooit opraken.
De sokken zijn hoog genoeg om boven de extra hoge Dc Martens uit te kunnen komen.
Al die restjes geven natuurlijk heel veel losse eindjes. Ik heb er voor gekozen om de draadjes niet al breiend mee te verwerken, maar ze netjes met een stopnaald af te hechten. Een hele klus maar met wel een netter eindresultaat.

1 Comments:

Blogger Martine said...

Ze zijn geweldig!

6:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home