vrijdag, maart 01, 2013

49 jaardeken deel 2

De maand februari is alweer voorbij. Tijd voor een update over de 49 jaardeken. Er zijn inmiddels 19 lapjes gebreid, elk met een eigen bijzondere betekenis voor mij. Het begint al wat op een dekentje te lijken. Gelukkig duurt het jaar nog lang, zodat ik rustig  kan breien aan de 117 lapjes waaruit de deken zal gaan bestaan. Dat betekent 2.25 lapjes per week.
Mooi om aan de hand van de lapjes herinneringen vast te houden aan leuke, ontroerende en grappige gebeurtenissen.
Zoals het weekend weg met heel het gezin.
 De verjaardag van Tijmman en het leuke feest.
 De AVL van de tuinvereniging met daarbij een lezing over rupsen en vlinders.
De high tea die we van de kinderen kado kregen en dat daarna onze lieve Donna de poes, na 2 dagen zoek te zijn geweest, gelukkig weer gezond en wel voor de deur stond.
 De Handwerkbeurs in Zwolle, kleurrijk en gezellig.
 En het bezoek aan Utrecht met onder andere kijken bij de expositie van Denim in het Centraal museum.
Elk lapje vertelt zijn eigen verhaal. Sommige lapjes zijn met elkaar verbonden, anderen staan meer op zichzelf.
In alle rust ga ik door in de flow van 2013. Kijken en genieten van wat het me brengt.

In februari heeft mijn zusje me heel erg verwend met eigen gebreide sokken, zo fijn!! Door deze deken en andere activiteiten heb ik geen tijd meer over om zelf sokken te breien. Dank Koek!!!

4 Comments:

Blogger Overstap said...

Heel Mooi! XXX

7:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat geweldig wordt dat. Heel persoonlijk!

Groetjes van een toevallige voorbijgangster,
Marian

8:08 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat speciaal! Heel erg mooi dat ieder lapje een eigen accent heeft/krijgt.

IK was al zo weg van je andere deken (gehaakt).

5:03 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wat een bijzonder idee!

8:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home