maandag, december 24, 2012

Mooi grijs is niet lelijk

De laatste dag voor Kerst.
Een mooie dag, een verwachtingsvolle dag, een rustdag.
Het weer is grijs en druilerig, maar binnen is het gezellig.
En er is tijd om een vest, wat al lang lag te wachten, af te maken.
Patroon: Featherweight Cardigan van Hannah Fettig.
Een top down patroon wat ik vaker gebruik omdat het zo mooi valt.
Garen: Shetlands wol van Klazien.
Garen waar ik erg graag mee brei. Het werkt prettig en het breisel blijft erg mooi tijdens het vele dragen.
 Dit keer heb ik de randen afgewerkt met 'ijzergaren'. Ik hou erg van dit garen en wil het graag in meer kleding verwerken omdat het zo mooi zijn eigen gang gaat en zelf diverse vormen aanneemt. Ik koop het bij Blossom fibers .



Ik ga nu onder de kerstboom liggen, genieten van de kinderen die thuis thuis zijn.

Iedereen een hele gezellige, vrolijke en ontspannen Kerst.

2 Comments:

Blogger Annita said...

Mooi grijs is prachtig. Wat leuk die afwerking met ijzergaren, ik heb er nog nooit mee gewerkt.

12:42 p.m.  
Blogger jars said...

wat maak je mooie dingen. En wat een mooi vest. Ik heb het patroon maar ik begrijp het patroon niet goed.

11:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home