zondag, december 30, 2012

Evaluatie 2012

Nog een dag en dan is het jaar 2012 verleden tijd.
Ook dit keer is het naar mijn gevoel omgevlogen.
Misschien een goed tekenen, want men zegt: 'Time flys when your having fun'. En ik heb heel veel plezier en geluk ervaren dit jaar!
Op breigebied ben ik elke dag bezig geweest, maar heb naar mijn idee niet veel gemaakt. Deels komt dit omdat er veel tijd is gaan zitten in de grote sokkengarendeken.
 Ik ben erg blij met dit kleurrijke project en heb er met veel plezier aan gewerkt.
Verder heb ik een vestje gemaakt van possumgaren uit Nieuw Zeeland, een paar sokken gebreid op IJsland,    2 gestreepte katoenen plaidjes gemaakt, een fantasieknufel, een kidsilkhaze streepjessjaal, een grote col met mofjes van Scheepjesgaren, een paar sokken van Portugese sokkenwol en een ketting van Norogaren.
 Ook heb ik diverse projecten gemaakt met Eskimogaren wat zo lekker vervilt. Vazen, armbanden, kettingen, manden en zelfs een lampion.
 Dit jaar heb ik ook besloten om een tijd lang geen garens, kleding en tijdschriften te kopen. Tot 22 april 2013 wil ik dat vol houden. Ik heb genoeg en waarom dan maar blijven kopen?! Geen kleding en tijdschriften kopen valt mee, maar garen laten liggen is wel heel moeilijk. Ik ben een keer, voor bovenstaande streng, bezweken. Daarna heb ik wel een paar keer Eskimogaren gekocht omdat ik onvoldoende had om mijn ideeën uit te voeren met het garen wat ik op voorraad had. Dus de projecten werden grotendeels met voorraad gebreid met hier en daar aanvulling. En een keer mocht ik troostkopen.
 Ik zal weer verder met opruimen. Ruimte maken voor het nieuwe jaar.
Hierbij wens ik een ieder heel veel liefde, gezondheid, geluk en creativiteit voor 2013.
Laatste 2 foto's via Pinterest.

1 Comments:

Blogger Overstap said...

Dikke Zoen voor 2013

3:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home