zaterdag, juni 23, 2012

Regenboog



















Met dank aan mijn tuin en mijn HTC.

9 Comments:

Blogger Overstap said...

GEWELDIG,!!

4:57 p.m.  
Anonymous froukje said...

Wauw!

5:55 p.m.  
Blogger Noor said...

wat een prachtige fotoserie!

7:23 p.m.  
Anonymous Marianne said...

Prachtig!

8:40 p.m.  
Blogger Annita said...

Wow, wat moet je gelukkig zijn als je deze foto's in je eigen tuin kunt maken!!!!!

8:59 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Prachtig staaltje van schitterende N(atuur)&T(echniek)! (om ook in termen van middelbare school-profielen te spreken -tijd van het schooljaar ;))

2:44 p.m.  
Anonymous Ria said...

wat een mooie foto's en een leuke manier om te rangschikken

4:10 p.m.  
Blogger Gabi said...

Wat een prachtige kleuren en vormen. - Ik zit al reikhalzend uit te kijken naar jouw volgende tuinoverzicht van juli. Ik geniet daar zo van en kan ook vergelijken met mijn eigen volkstuintje, dat er helaas vaak niet zo gunstig vanafkomt bij het vergelijk. (Maar ik ben er toch gek op.)

9:59 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Zo mooi!

6:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home