maandag, mei 07, 2012

Handwerkboek

Via het prachtige en informatieve blog van Berthi werd ik geattendeerd op een wel heel bijzonder boek. Vol fascinatie heb ik zitten kijken naar het filmpje over het boek op de site van de schrijfster Ellen Korth. Het boek zelf is al een kunstwerk, een parel, en heeft daarom ook een prijs gewonnen.
En toen ik zo vol bewondering zat te kijken, zag ik opeens mijn breivriend Jan tegen komen in het boek. Zo mooi. Ik wist het wel, er was namelijk ook een mooie expositie geweest met zijn foto levensgroot, zo niet groter, maar in de drukte van alle dag was ik het vergeten.

Berthi hartelijk dank voor weer zo'n boeiende blogpost, je bent DE vertegenwoordigster van Handwerkend Nederland. Ellen Korth, dank voor dit schitterend werk wat zo mooi Handwerkend Nederland in beeld brengt. Jan, bedankt voor je wonderschone bijdrage in het boek en je bijdrage om te laten zien dat Handwerkend Nederland met de tijd meegaat en niet 'stoffig' of 'oudbollig' is.

1 Comments:

Anonymous jesse said...

bedankt voor deze link, ik heb genoten van het filmpje, wat een prachtig werk en prachtige woorden....

groetjes,
jesse

12:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home