woensdag, april 04, 2012

04-04-2012

Ook al is het koud en nat weer, ik ga naar de tun (= Volkstuin/moestuin). Dit jaar wil ik elke maand foto's nemen van het moestuingedeelte op vaste plekken. Mooi om te zien hoe de tun elke maand veranderd. Deze maand begin ik omdat er nu weer wat groen te zien is.
Groen van de Frambozen die uit beginnen te lopen.
Groen van de Rabarberbladeren.
Groen van de uitlopende uitjes en zaailingen.
Groen van de machtige Grote Engelwortel.
Groen van de aarbeien.
Groen van de peultjes langs het rek.
Groen van de druif die aarzelend begint uit te botten.
Groen van de look zonder look.
(vervolg op 05-05-2012)

5 Comments:

Blogger Martine said...

Leuk zeg, je tu(i)n! Ik kijk al uit naar de volgende update!

11:50 a.m.  
Blogger Unknown said...

Leuk om het zo te kunnen volgen!!

6:01 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Groen de kleur van fris en vers, en verder van prilheid en natuurlijkheid. Het is ook de kleur van de hoop en de vrede.

8:54 a.m.  
Blogger Berti said...

hai tijm, leuke fotos!! is inderdaad heerlijk om te zien hoe het verandert in je moestuin.....
vraag: die witte buis bogen, wou ik ook maar ik kom er niet achter wat voor buis ik daar nou voor moet hebben? en of je dat ook in kleinere vakken kan gebruiken (mijne zijn 120x60 cm) dus hoe doe je dat?

9:20 a.m.  
Blogger Herma said...

Voor Berti,

Het is electriciteitsbuis uit de doe het zelf zaak. Ik gooi er, zodra de aarbeien rood beginnen te worden, grote netten (met fijne mazen) overheen om de vogels tegen te houden.

2:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home