vrijdag, februari 02, 2007

Inspiratie

Het werken aan de 12-a-CAL vind ik erg inspirerend, zeker door de thema's welke door Smoekkk zijn toegevoegd.
Ik moet een keuze maken tussen de diverse bolero's en mouwenvestjes ideeën die ik getekent heb.
Dit is een eerste foto van een van mijn ideeën.
Wat het word hou ik nog even geheim.

Een ander idee is geinspireerd op het boek: 'Wool 'n' Magic' van Jan Messent's.
Dit is een boeiend boek met vele prachtige foto's. Ze beschrijft een vorm van experimenteel kunstbreien.

En met deze kleuren wil ik aan de gang voor het andere idee.

Een derde idee ligt ook al in de rijp maar daar heb ik het materiaal nog niet voor.
Je ziet wel, ik kom dit weekend zeker wel door ook al wordt het vies weer.

10 Comments:

Blogger astridpersons said...

ik snap de along niet: wat moet je nu precies doen?

3:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is wel jouw 'steel' hé, zo intens jij dit beleefd, heerlijk, ik geniet met je mee :-))).
Zal vast wat moois uigebroed worden !!!

10:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hey Tijm: wat inspirerend toch! Ik ga mijn best doen op de nederlandse versie van de along (heb griep, dus alle tijd...)

10:53 p.m.  
Blogger Tijm said...

@ Voor Astrid.
De 12-accesoires-CAL geeft ons elke maand een onderwerp waar je mee aan de slag kan. Januari was een hoofddeksel, februari een bolero/kort jakje/mouwjasje.
Smoekk heeft er bij bedacht om dit te koppelen aan een thema. Januari was slecht en goed weer (vandaar mijn mutsen met de regen) en februari met het thema dromen en nachtmerries.
Het thema hoeft er niet perse bij verwerkt te worden hoor.

Het is leuk om te zien wat een ieder er mee doet.
Sommigen breien gewoon een patroon na, anderen bedenken zelf iets.

7:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

je weet het wel spannend te houden voor ons. Die rode wol is erg mooi rood. nog een vraagje: weet je ook wie er mee doen aan de CAL zodat jullie bij elkaar kunnen kijken wat er gemaakt is?

1:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm, ik kan geen emailadres van je vinden, dus daarom zeg ik het hier maar even: bedankt voor je comment, zelf merk ik daar nooit wat van. Is dat sinds kort dat het heel lang duurt om mijn blog te laden? We hebben namelijk internet via de universiteit en daar gaat nogal eens wat mis en wordt alles heel langzaam. Als het altijd al zo is, kan ik de bijvoorbeeld plaatjes kleiner maken. Alvast bedankt Nynke (nynkeATdominion.kabel.utwente.nl)

10:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je houdt de spanning er helemaal in, kom zeker vaker bij je blog langs............

6:36 p.m.  
Blogger Emmy said...

kan haast niet wachten tot het af is lijkt me heel erg leuk

6:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Spannend..... één ding weet ik zeker, het wordt weer een geweldig ontwerp van je!!

11:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://allerleigebrei.web-log.nl/

hoi,
dit is het adres van mijn nieuw te maken weblog,
de andere is door pc storing helaas half verwijderd
snik

groeten Gea

4:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home