zondag, februari 11, 2007

Gek van mezelf

Soms word ik echt gek van mezelf, zoals nu. Ik heb zoveel ideeën dat ik niet meer weet waar eerst of laatst aan te beginnen want ik vind alles zo ontzettend leuk om te doen!!
Onder handen heb ik:

  • gehaakt tasje wat ik aan het borduren ben (take a stitch...),
  • vrij haak en breiwerk met 'mijn kleurtjes',
  • sokken,
  • wolkentasje,
  • viltwerk,
  • etc,
  • etc.

p.s.
Al jaren doe ik aan internet bankieren en ben daar erg precies in.
Op 5 feb. had ik de kaarten voor de Handwerkbeurs in Zwolle besteld maar nog niks ontvangen. Een mailtje van de organisatie liet weten dat het geld nog niet binnen was. Hoe kan dat nou?
Na alles nagekeken te hebben bleek ik een cijfer vergeten te zijn. O ooooo wat baal ik!!!!
Altijd zo precies en nu dit.
Ik heb snel het bedrag (nu goed) naar Annen over gemaakt en hoop de kaarten snel in ontvangst te kunnen nemen.
Morgen gelijk naar de bank om te proberen mijn geld, wat nu bij iemand anders staat, terug te krijgen.
Ik heb er gewoon pijn in mijn buik van.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dacht je de enige te zijn? Join the club. Jammer dat we maar twee handen hebben en te weinig tijd.;-)

6:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil volgende week ook naar de Handwerkbeurs. Moet je daar van tevoren kaarten voor bestellen??? Dat had ik me niet gerealiseerd. Is dat echt nodig?

8:43 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hihi, wat een leuke foto! En volgens mij hoort een lijst wensen, en een lijst dingen-die-je-allemaal-tegelijk-aan-het-doen-bent nu eenmaal bij het ambacht handwerken!
Maar ik kan er erg onrustig van worden!

10:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eeehhh dat lijkt me ook heel vervelend. Ik zou niet weten hoe je dat terug kunt krijgen!
Succes!

10:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ohhh Tijm, zo vergaat het mij ook. Heb veel ideen en heb verschillende dingen onderhanden.Maar helaas kunnen we maar één ding te gelijk hé?Wat balen van die kaarten zeg! Hoop dat het goed komt.

12:04 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik schrik mij een hoedje !!!

Je hier ook één met een veeeeel te lange lijst, lekker én onrustig tegelijk :-))).

Hopen dat je het weer terug kunt draaien, zal best wel, al is het altijd vervelend én vertagend zulke dingen.

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

o, zou ook mij zo kunnen overkomen... en ja, het is heerlijk om vol ideeen te zitten maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. Soms vind ik bezig zijn aan een groot project ook wel lekker rustig!

3:14 p.m.  
Blogger Tijm said...

INA:
Je kunt ook gewoon kaarten aan de kassa kopen.
Wij willen ze graag van tevoren hebben om het wachten in de rij te voorkomen en om zo snel naar binnen te kunnen om ons te gaan vergapen aan al dat moois!!!

6:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh jee......Ik geloof dat ik dit had kunnen schrijven!!! Ik ben ook altijd erg precies met telebankieren en wat denk je......wachtwoord wat ik al jaren intyp verkeerd!! Telebankieren geblokkeerd!! STOM!!! IK geloof dat je het geld terug kan laten storten bij de bank!! Moet wel binnen 30 dagen....

En ja.....gisteravond een avond niets gedaan omdat ik veel te veel onder handen heb!! Je wordt er bijna overspannen van!! LOL!!
:o)

8:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat las ik laatst in een krant of was het een tijdschrift?
Vrouwen kunnen moeilijk keuzes maken, willen alles doen en goed doen. Mannen zijn veel beter in keuzes maken!!! Die gaan meestal voor één ding en willen daarin uitblinken. Zou dit kloppen?????:-)

10:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home