donderdag, februari 15, 2007

Druk

Door drukte op alle fronten kom ik er maar niet aan toe om iets nieuws te posten, laat staan te fotograferen. Gelukkig heb ik ondanks de drukte nog wel even tijd om te handwerken.
Dit object heb ik gemaakt van restjes vilt van de 'I'm only happy when it rains' hoed.
Er zijn oranje kraaltjes in verwerkt als contrast.

Verder ben ik met vanalles aan het breien. Maar omdat het met vanalles is schiet geen van allen snel op en valt daar ook niet zoveel over te posten. Maar het weekend komt er al bijna weer aan en als ik niet te lang op de Handwerkbeurs in Zwolle blijf hangen dan kan ik veel doen!!

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Misschien zie ik je daar! Wij gaan zaterdag met een stel randstedelijke borduursters richting Zwolle.
Veel plezier!

10:51 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Niet te lang blijven hangen???
Daar kan je uren zoet zijn....
Veel plezier!!!

12:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens je een creatief weekend!!

2:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

"I am only happy when it rains", op de eerste prachtige dag van het jaar!!

7:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

in het vierkant breien !??

Veel plezier op de beurs !

10:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maar ja dat zal niet meevallen dat niet te lang blijven hangen hihi.
Veel plezier in elk geval en ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.

12:09 a.m.  
Blogger Queck said...

Misschien op de heen en terugreis breien? Waarschijnlijk heeft dat meer kans op succes dan hopen dat je niet lang op de beurs blijft hangen... maar in ieder geval veel plezier!

9:00 a.m.  
Blogger Saskia said...

Het lijkt een beetje op een blauwe tarantula met allemaal oogjes. hihi! ;-)
(je comments doen het nu hoor!) Tot snel!

12:07 p.m.  
Blogger astridpersons said...

volgens mij ben je goed op de hoogte van de kleurenleer van J.Itten door blauw en oranje te gebruiken. Klopt dit? Of heb je de kleuren " au naturelle" gekozen?

6:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nou ik ben vanmiddag geweest op de handwerkbeurs! Vergeet het maar, gaat je niet lukken hoor om niet te lang te blijven hangen. Mij is het in ieder geval nietHeb weer heel veel leuks gekocht! Dus have fun!!! ( wil je nog een goede tip??)
Neem niet meer geld mee dan je uit wilt geven want de verleiding is groot. Nu nog tijd zien te vinden om al mijn plannen uit te voeren ( en die man die de uurtjes vrije tijd verkoop stond er natuurlijk weer niet) groetjes Ineke uit Zwolle

6:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tot zaterdag, Tijm en ik hoop dat je lang genoeg blijft hangen om je een compliment te geven voor je raindrops keep falling on my head hat.

11:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home